zondag 20 mei 2012

Vortex live at Simplon on the 18th of may 2012

De groninger Heavy Metal band Vortex presenteerde in Simplon aan het Boterdiep in Groningen vrijdag 18-05-2012 even voor middernacht hun nieuwste album op vinyl!!
Voorafgaand kreeg het in in grote getale toegestroomde publiek 3!!! supports te horen /verwerken t.w Quantum Theory, Mother of Sin, ja en wat er toen ''on stage'' kwam daar ben ik het nog steeds niet over eens.
Laat ik het samenvatten met de woorden de band heet Highway Killer komt uit Duitsland en ''ik vond de zanger Ralf Neumann een ''ietsje over the top'' en  dat begon mij en enkelen met mij redelijk snel te irriteren.
Maar niet getreurd, velen waren razend enthousiast over de man die volgens ons was vergeten zijn medicijnen in te nemen.
Al met al een zeer geslaagde avond die dus afgesloten werd door ''ons'' Vortex, ze begonnen om 23.45 uur en stopten (ja, leeftijd he!!) de volgende ochtend om 01.20uur.
Ik stond inmiddels al een kwartiertje te gapen (ja, leeftijd he!!)
Natuurlijk maakte ik foto's, dus kijk maar even mee!!
Plezier ermee, en beschouw het maar als een aandenken in 124 deeltjes aan een memorabele avond/nacht.

Klik op de foto voor een vergroting!
























































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten