vrijdag 19 oktober 2012

Ezra Furman

Ezra Furman??? Ja, Ezra Furman!!
Nooit van gehoord?? Nou, ik ook niet!!
Ezra Furman, is ''Singer Song Shouter'' en was het voorprogramma van Nada Surf op 18 oktober 2012 in Vera Groningen.

De, voor zeker drie kwart, gevulde ''mainhall'' van Vera zag om 20.45 (waarom eigenlijk niet om 20,30 zoals vermeld stond??)  een kereltje op blote voeten en in een zomerjurkje het podium oplopen en gitaar pakken en een gigantisch grote bek open zetten.

Het menneke had de vormen van een volgescheten paling vel, en zag er wat mij (en velen met mij) betreft NIET uit.
Hij vertelde uit Chicago Illinois  te komen en ''o-p-e-ner'' te zijn, ik hoorde om mij heen hardop de vraag stellen ''Weet je moeder wel dat je in Groningen in haar jurk op een podium staat te schreeuwen??
Ach, eerlijk is eerlijk het begon na een kwartiertje te wennen, maar toen zijn beurt voorbij was vond ik het niet echt spijtig.
Je vraagt je wel af hoe komen ze aan zo'n ''kunstenmaker''.
Natuurlijk maakte ik wat foto's van de toekomstige wereldster ''from Chicago''





















Jammer dat onze artiest waarschijnlijk geen lichtmuntjes gekregen had, want het was vrijwel aarde donker op het podium en in de zaal !!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten