maandag 3 december 2012

Echte Vrienden!!

Je hebt vrienden en vriendelijke mensen, maar je hebt ook echte vrienden!
Wat zijn nou echte vrienden?
Echte vrienden zijn, voor mij, mensen die je verrassen met iets waarvan ze weten dat je het hartstikke mooi vindt, maar het zelf nooit voor elkaar zal krijgen.
Zulke vrienden zijn voor mij o.a. Dave Jonkers (DE trainer van Semmy Schilt) en Semmy Schilt, ''onze'' 4 voudig wereldkampioen K-1.
Vandaag verrasten ze mij met het officiele sweatshirt van het Semmy Schilt team.
Jongens, ik heb het jullie al meerdere keren gezegd, maar ik ben er heel erg blij mee.
Heel erg bedankt!!
Semmy, je mag de goden niet verzoeken, maar het moet wel heel erg raar lopen als jij op 31 december in Yokohama niet voor de 5de!! maal wereldkampioen gaat worden.


Je weet het als je het wordt krijg je van mij ''een dosie sjokelaatjes''  en ik weet dat je het alleen daar al voor doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten