vrijdag 11 januari 2013

Eurosonic/Noorderslag 2013 De Foto's

De donderdagavond van het 4 dagen durende Eurosonic/Noorderslag festival 2013 in de binnenstad van Groningen, was ik uitgenodigd in de bekendste popzaal van Groningen en misschien wel van Nederland te komen kijken naar een band naar keuze.
Het werd de oostenrijkse band Steaming Satallites die optrad van 20.45 tot iets over half tien.
Het was geweldig om te zien dat een band die ik totaal niet kende ontzettend goed zijn kans nam zich te presenteren aan de afgeladen volle zaal.

Op de heenweg kwam ik langs de Grote Markt waar net The Kyteman Orchestra begon met het ''grootse'' buiten optreden.
Het is een publiek geheim dat ik GEEN liefhebber ben van dat Kyteman gedoe, maar daarover heb ik al veel gezegd dus daar laten we het maar bij.
Toch maakte ik 2 foto's van ''mijn vrienden'', ik hield het helaas voor de liefhebber van meer foto's maar een half nummer vol, ik kon het helaas niet langer aanhoren en snap nog steeds niet wat een bepaalde leeftijds groep aan ''deze ouwe meneren en mevrouwen lol-muziek'' vindt!!

Maar het is goed dat we niet allemaal van hetzelfde houden anders werd het nog drukker op de Markt.

Na het Steaming Satallites optreden zag ik op de Markt nog een flard van The New Cool Collective!!
Het was een mooie avond en mijn grote dank gaat nog steeds uit naar mijn gastheer P.W. voor de avond .

















































Klasse!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten