zondag 17 maart 2013

Kane in Groningen op 24 maart 2013

KANE geeft op zondag 24 maart 2013 een exclusief concert in MartiniPlaza. Het belooft een enorm spektakel te worden met hun eigen licht- en geluidsshow!

Eind November behaalde hun nieuwe album Come Together de 1ste positie in de album top 100.
KANE verkocht de afgelopen jaren enkele miljoenen CD's in Nederland en mag gerekend worden tot de absolute top van de Nederlandse popbands.

Wat was het leuk te horen dat Robin Berlijn (gitarist van Kane en we kennen elkaar al sinds zijn optreden op 15 jarige leeftijd in de Oosterpoort, als gitarist van The Fatal Flowers !) mij gemaild heeft dat ik op de guestlist voor het concert sta en dat ik 2 mensen mee mag nemen. Robin is om meerdere redenen een kennis van mij geworden, en we verliezen elkaar zo als gezegd om meerdere redenen eigenlijk nooit uit het oog.

Robin, we gaan komende Zondagavond naar je zwaaien!!
Haaha, dat gaat weer zo'n avond worden waarop je tussen het publiek weer allerlei van ''die koppen'' ziet, die buiten het concert hun afkeer van Kane staan te ventileren, maar binnen uit hun dak staan te gaan.
Robin weet wat ik van Kane vind, het is heus niet allemaal mooi, maar ook zeker niet allemaal zo slecht.
We gaan het lekker weer eens bekijken en beluisteren! Misschien tot dan, er zijn nog maar enkele tickets!! 

1 opmerking: