donderdag 2 mei 2013

Brugwachter Henk Landkroon samen met wethouder Jan Serton

Twee weken geleden werd mij gevraagd wethouder Jan Serton van Groningen te assisteren, bij het ''binnenhalen'' van de stads schaapskudde.
Het was de bedoeling dat ik de Voermanhavenbrug in Groningen open zou zetten, herder Bauke zou dan met zijn kudde bij de brug arriveren en vervolgens zou wethouder Jan Serton de brug met mij weer laten zakken. Waarna de wethouder met kinderen uit de buurt de slagbomen zou openen voor ''het binnen halen'' van de schapen.
Alles ging prima totdat de kinderen op moesten draven, de kinderen vonden de beesten bij nader inzien toch wel erg groot, en lieten de wethouder en mij het klusje mooi zelf doen hahah

De pers, in grote getale aanwezig vond het NIET nodig er  in de kranten en krantjes veel aandacht aan te besteden, erg jammer want ik heb inmiddels al gehoord dat de organisatie het volgend jaar
alles anders gaat ''regelen'', want het was hen behoorlijk tegen gevallen.
Zonde Zonde  Zonde!!!

Top fotograaf Jan Zeeman maakte, wat leuke en mooie foto's die ik hier zal plaatsen.
Jan werd gestuurd door Het Dagblad van het Noorden, maar die gebruikte


bij nader inzien liever een ''kudde foto'' die 10 jaar geleden gemaakt zou kunnen zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten