dinsdag 23 juli 2013

Water Events Lauwersoog - Rescue Boat Trip

Vandaag de foto's bij water Events Lauwersoog gebracht!!

Zondagmiddag 21 juli was ik uitgenodigd door ''Water Events Lauwersoog'', een tocht mee te maken in een van hun zeer fraaie Rescue Boats .
Het leek mij geweldig om mee te maken en DAT WAS HET OOK!!
Onvoorstelbaar wat een power waarmee mijn 11 medepassagiers en ik over de Waddenzee stoven op weg, via de Engelsmanplaat (tussen de eilanden door), naar de Noordzee.
Met zeventig kilometer per uur waren wij in en half uur tijd ''buiten de eilanden'', terwijl we onderweg ook nog stil gelegen hebben bij een droog gevallen zandbank waarop duidelijk ruim 30 zeehonden te zien waren.
Onze kapitein-stuurman-gids en steun en toeverlaat Tim Kuil toonde zich een gastheer waar men alleen maar respect voor op kan brengen, hij vertelde ons werkelijk van alles over de zeehonden, de Wadden, de haven en het schip zelf, onderwijl zwaaide hij steeds uitbundig en gemeend naar alle schepen die wij passeerden. Zelfs de overstekende veerboot werd niet vergeten met een ere rondje!!
''Water Events Lauwersoog'' jullie hebben wat mij betreft ''goud in handen'' met zo'n prachtige rescue boat zeetocht.
Het was nogmaals in een woord GEWELDIG en heel veel dank dat ik het mee mocht maken!
Speciale dank nog voor Tim Kuil die het mij mogelijk maakte deze foto's te maken!!!

Klik 1 keer op de foto voor een fraaie vergroting of voor een dia voorstelling!!
Plezier ermee!!


































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten