vrijdag 5 juli 2013

We gaan met ons allen even iemand Helpen!!

Kom op beste lezers van dit weblog, we gaan er met ons allen even voor zorgen dat Steven Gilbers (wie kent hem eigenlijk niet??) mee mag doen aan de finale van de GROTE PRIJS van Nederland.

Lees even mee!!

Hey Henk, alles goed? Ik heb me ingeschreven voor de Grote Prijs van Nederland (categorie hiphop) en heb zoveel mogelijk stemmen nodig om in de kwartfinale op te mogen treden met mijn band. Zou je me willen helpen? Via de link hieronder kun je stemmen via de "STEM!"-knop (het stemmen gaat trouwens een beetje raar, je moet een aantal stappen doorklikken en pas als er "Je hebt al gestemd in deze categorie" staat in plaats van "STEM!" is de stem binnen).

En als je al gestemd hebt, zou je me dan willen helpen met stemmen verzamelen? Toen je een tijdje terug D.R.E.A.M. van me begon rond te sturen leverde me dat honderden views op dus als je tijd hebt, zou ik je daar heel dankbaar voor zijn.

Alvast bedankt, en groeten aan Sacha! Steven

http://www.facebook.com/l/CAQG2L1cnAQFUJEJezzqDZPpMykX9kYpXMq66AH43eyMEyQ/www.groteprijsvan.nl/deelnemer/steven-gilbers/

Dat mijn zoon Sacha en Steven goede vrienden zijn dat moge bekend zijn!!
We gaan hem helpen he?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten