donderdag 19 september 2013

Vol goede moed.........

Vol goede moed ben ik vanavond toch maar weer eens ergens aan begonnen!!
Het valt niet mee, mijn suikergehalte is om wat voor reden dan ook, te hoog.
Waarschijnlijk ben ik een beetje te lang doorgelopen met ''maar doorlopen'', en dat is voor een
diabetes figuur als ik niet goed. maar ja het is te vaak te leuk om het niet te doen.
Je moet gewoon meer naar je lichaam luisteren zegt de huisarts, en gelijk heeft hij!!

Vanavond ben ik maar eens 3 foto's voor mijn expositie gaan inlijsten, en 3 was meer dan genoeg kan ik jullie vertellen!!

De expositie waar ik voor uitgenodigd ben is van 2 februari tot en met 29 maart 2014 in het hoofdburo van de politie aan de Rademarkt in Groningen.
Ik heb dus nog zeer ruim de tijd, maar wil niet voor verrassingen komen te staan.

Deze foto komt er zeker ook te hangen!!
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten