donderdag 2 januari 2014

Von der Ems zu den friesischen Seen

Vanavond is het eerste deel uitgezonden van de noord duitse televisie (NDR) documentaire Von der Ems zu den friesischen Seen. Het is een werkelijk schitterende film geworden, waarin ik een rol mag spelen. Ik wordt gevolgd tijdens mijn werk als brugwachter in de binnenstad van Groningen. Het is afgelopen zomer al opgenomen. Allemaal kijken en niet om mij te zien tussen minuut 06.35 en minuut 08.50, maar omdat het zo vreselijk mooi is om te zien in wat voor een fantastisch land wij eigenlijk leven, wonen en werken!!
Dit is de link naar het programma http://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/gezeiten103.html



1 opmerking:

  1. ik wilde die uitzending bekijken maar helaas leidt de link naar een pagina waar er niets te zien is?!

    BeantwoordenVerwijderen