zaterdag 7 juni 2014

Vechtsport Gala Groninger Slag 2014 in 206 Foto's














































































































































































































Zoals ik gisteren al meldde, heb ik zaterdagmiddag 07-06-2014 een groot deel van de middag, met veel plezier, besteed aan het maken van foto's tijdens de vaak zeer boeiende en spannende wedstrijden tussen ongeoefende, geoefende en zeer geoefende ''fighters''.
Het bleek, het was voor mij de eerste keer dat ik er aanwezig was tijdens het al voor de 5de keer gehouden festijn!!, een zeer goed georganiseerd ''match-making'' toernooi te zijn waar het publiek in grote getalen op af was gekomen. Ik voelde me er als fotograaf erg thuis, net zoals Dave Jonkers, trainer en wereldkampioenen maker van Semmy Schilt en Davit Kiria en tegenwoordig ook eigenaar/trainer in Dave Jonkers Gym (Discover the Sports!!) in the city of Zuidlaren, Semmy Schilt (5 voudig werldkampioen K-1) met zoon, ook Shihan Jan Meinert Norder was prominent aanwezig in beeld maar vooral in geluid (wat kan die man volumptineus) aanmoedigen zeg, je wordt er gewoon moe van!!)
Ik werd zogezegd ''''ingehuurd'' voor het maken van een ''paar'' fotootjes, bij deze, hier zijn er 206
Heel veel plezier ermee en alle winnaars alsnog gefeliciteerd en alle ''verliezers'' moeten maar denken volgende keer sla ik de ander voor de.... en lach IK!!

De foto's worden jullie aangeboden door Henk Landkroon, van Stormblast1953 Photo Productions in Groningen. Tot de volgende keer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten