vrijdag 11 juli 2014

Vakantie DAG 1

Onze eerste vakantie dag bracht ons aan de waddenkust in de haven van Lauwersoog.
Het was er heel erg mooi weer en kregen plotseling even bezoek van oude foto vriend Mark Stoter



























(die bijgevoegde foto van me maakte terwijl ik er niets van merkte!)
Ook werden wij nog herkent door fotograaf jan Willem van V. die wij helaas niet gezien hebben, nogmaals sorry daarvoor J.W.
's Avonds op de fiets nog even naar Ikea geweest om mij de orienteren op 15 foto lijsten voor mijn volgende foto expositie in de wereld beroemde Dave Jonkers Gym In Zuidlaren, Wereld kampioen maker Dave Jonkers zwaait hier de scepter en ik ben trots na ''Sappemeer'' hier uitgenodigd te zijn in de gehele sportaccomodatie.

Oja, in de haven van Lauwersoog waren we getuige van de binnenkomst van de ZK48 die de UK173 op sleep touw had   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten