dinsdag 23 september 2014

Ontvriend op Facebook

Gisteren werd ik tot mijn zeer grote verbazing óp Facebook ''ontvriend'' door een bekende groninger, die nota bene heel veel voor mij gedaan heeft afgelopen jaar.
Het was ''een vriend'' die ''het grapje'' nooit schuwde en er dagelijks een gewoonte van maakte.
Toen ik iets leuks vond, wat hij zou kunnen gebruiken op zijn facebook account, werd dat niet gesnapt en mij ook nog eens zeer kwalijk genomen door ''de toen nog vriend''. Na het een en ander maar uitgelegd te hebben (daar worden grappen vaak heel moeilijk van) werd het alleen maar erger omdat toen schijnbaar het ego aangetast werd.
Direct werd er gedreigd met de woorden ''we moeten maar uit elkaar gaan, maar ik blijf je wel groeten!!!'' Ook kreeg ik nog even een sneer mee, want ik had hem nooit bedankt voor wat hij voor me gedaan had. Dat kon ik direct pareren, want ik gooi nooit een mailtje weg die ik verstuur. Daar keek hij waarschijnlijk vreemd van op!! Vanaf dat moment was ik geen ''vriend'' meer.
Jammer dat hij me net voor was, want ik zou voor het eerst iemand gaan ontvrienden, iets wat ik nog nooit gedaan heb.
Het is zo als het is en op een groet hoeft hij geen respons te verwachten, ondanks het feit dat ik hem zeer erkentelijk ben en blijf voor wat hij voor me gedaan heeft!!
Jammer, maar hij zal er ''eenzamer'' van worden dan ik!! Spijtig vond ik het nog wel dat iemand anders er direct op reageerde door partij te trekken voor een van ons twee.
Dat is niet nodig als je niet weet wat er speelt.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten