vrijdag 28 november 2014

Dave Jonkers Gym op een gewone vrijdag ochtend

Terwijl het buiten behoorlijk koud was werd er in Dave Jonkers Gym aan de Millyweg in Zuidlaren gesport dat het een lieve lust was, De spinning groep deed zijn uiterste best hun prestatie van de dagen ervoor te evenaren terwijl daarna de Pilates groep onder de bezielende leiding van Iesje Wolvekamp strekte duwde en steunde zoals de instructeur het wilde zien!! Onder tussen liep wereldkampioen  lichtgewicht kickboksen kilometers op de loopband om de conditie op peil te houden voor een komende actie. Zelf was ik er ook om mijn foto expositie bijna in zijn geheel te vervangen. er hangen weer bijna 50 nieuwe werken aan de muren van het sportpaleis, waar Dave Jonkers het scepter zwaait. Aan het einde van de ochtend werd ik verrast door ''chef zelf'' met een prachtige nieuwe ''Dave Jonkers Gym Sweater'' Ik ben er heel blij mee!! Natuurlijk had ik mijn camera bij me zodat ik ook nog wat foto's kon maken van de diverse disciplines. Woon je in de buurt van Zuidlaren en wil je echt sporten met de juiste begeleiding ga dan eens kijken de de boven genoemde sportschool. Kijk even mee naar de foto's die ik maakte.


































Geen opmerkingen:

Een reactie posten