zaterdag 1 november 2014

DE PLANTSOENLOOP 2014 GRONINGEN IN 387 FOTO'S

Dit zijn de foto's die ik maakte tijdens de Plantsoenloop 2014 in het Noorderplantsoen in Groningen.
Ik heb staan fotograferen langs de Oranjelaan, onderaan de Heuvel en weer aan de Oranjelaan. Zoek jezelf maar op en kopieer je foto gratis door er op te klikken en te ''safen''.
Plezier ermee!!!


































































































































































































































































































































































































onderaan de Heuvel en weer aan de Oranjelaan. Zoek jezelf maar op en kopieer je foto gratis door er op te klikken en te ''safen''.
Plezier ermee!!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk al die sporters, maar mijn zoon 869 en mijn kleinzoon kan ik niet vinden, zal je volgende keer hun nummers vantevoren doorgeven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotoreeks. Mis mijn zoon 860 en mijn kleinzoon 14 en nog wat.
    Zal je volgende keer hun nummers vantevoren doorgeven.

    BeantwoordenVerwijderen