zondag 8 maart 2015

Opening Expositie van Wokkel Drp in het Gasunie gebouw in Groningen

Het Gasunie gebouw in Groningen was vanmiddag 8 maart vanaf 3 uur ''The Place to be'' in Groningen, Wokkel Drp (wie kent hem niet!!) opende zijn schilderijen expositie op deze pretentieuze plek in de samenleving.
Nou ben ik nogal rechtlijnig/eerlijk in mijn reacties maar eerlijk is eerlijk dit is echt geweldig wat hier aan de muren tentoongesteld wordt. Wokkel Drp verdient het dat iedereen gaat kijken. Het is ook nog een mooie reden om eens het gebouw van binnen te bekijken.
Ik was uitgenodigd en maakte hier graag gebruik van. Natuurlijk maakte ik weer wat foto's (ook van het gebouw en zijn/haar binnentuinen)


























.
Wokkel succes met de expositie, ik kom nog eens terug om het voor een tweede keer te bekijken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten