donderdag 7 mei 2015

MOOI WARK tijdens de huldiging van FC Groningen op 6 mei 2015 in 77 foto's

Tijdens de huldiging van FC Groningen, om de overwinning van de nederlandse voetbalbeker te vieren, werd het bijna 35 000 koppige publiek op een muziek programma getrakteerd, waar de Drentse groep MOOI WARK een hoofdrol in speelde. Natuurlijk mocht ik weer voor de foto's zorgen !!
Nadat ik geintroduceerd was als ''de vaste band fotograaf. kreeg ik een backstage pasje, en alle deuren gingen weer heel vlot open. Bert,William, Arnold en John hartstikke bedankt voor het genoten vertrouwen!! Ik heb het heel erg leuk gevonden.
Ik maakte heel veel foto's, maar toch krijgen jullie ze nog niet allemaal te zien, want er zijn er 16 uitgezocht die speciaal en exclusief in fanclub blad SIEPELNEIS geplaatst worden. Even geduld dus nog!!!
Plezier met de rest van de foto's!!













































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten