donderdag 14 april 2016

Het groninger besluit draait altijd weer op stront uit!!

Ben ik nou echt de enige die zo langzamerhand niets meer aan het RTV Noord nieuws programma begint te vinden??
Vanavond was het weer raak met een ellenlang geneuzel over een niet doorgaand ''Outlet gebeuren'' in Winschoten. Okay jammer, maar een melding van dit besluit lijkt me voor een kijker die niet in het rayon Winschoten woont en leeft absoluut voldoende!! Daarna werd er eindeloos gekeuveld over het uitrijden van STRONT op de graslanden in het groninger landschap. Er werd door de presentator van dienst gevraagd gronings te praten, wat de presentator zeer goed af ging, maar bij de boer die de LTO vertegenwoordigde had ik mijn welgemeende twijfels. Het programma werd afgesloten met een niet aflatende discussie over de werkgelegenheid in Oost Groningen, Het wachten op DE oplossing lijkt te duren tot het bezoek van mevrouw Kleinsma!! Wat konden we ons daarna verheugen op het weer praatje met Harma Boer die een kippenfarm in Middelstum bezocht!! Harma zag ineens dat de boerin van dienst een emmer bij zich droeg, waarop Harma direct vroeg wat er in de emmer zat.
Nou, we konden het haast wel raden............KIPPENSTRONT in gedroogde vorm, altijd fijn om even te zien, tijdens het weerpraatje
waarin weer een serie buien (in het verschiet) gemeld werden.
Het programma werd afgesloten met de kennis kwis Klouk, waarin een uiterst kundige Uithuizer de vraag verkeerd begreep en derhalve per direct kon vertrekken.

Wie het allemaal niet gezien heeft raad ik aan ''Uitzending gemist'' vanavond over te slaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten