zaterdag 18 juni 2016

TT-Run Assen 2016

Zaterdag 18-06-2016 werd voor de 7de keer de TT-Run gelopen.
Het is een loop die plaats vindt op het circuit van Assen, en wie vindt het nou niet leuk om daar over het ''heilige asfalt'' waar Valentino Rossi menig keer een wedstrijd won te lopen?? Ik heb voor mezelf maar een mooi plaatsje uitgezocht om te fotograferen,. Ik stond met mijn vrouw op de huldigings plek tegenover de hoofd tribune. Pracht idee om te weten welke kampioenen daar hebben staan feesten om hun overwinning te vieren!!
 Ik maakte veel foto's om te proberen, om in ieder geval iedereen bij de start te fotograferen, en DAT IS ME GELUKT OOK!! dus ga jezelf maar opzoeken!!

Onze zoon Sacha Landkroon liep 2 ronden dus 8,8 kilometer in een prima tijd van iets meer dan 47 minuten




















































































































































 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten