donderdag 18 augustus 2016

The making of my latest Tattoo

Mijn laatste tattoo stond er in bijna 4 en een half uur op, Van die 4,5 uur heb ik ongeveer 2,5 uur op mijn buik gelegen omdat de tattoo een aanvulling is op een eerder gezette Koi karper
tattoo is en dus op de onderkant van mijn arm staat!! Eerlijk is eerlijk het deed bij tijd en wijle goed zeer, maar je bent jong en je wilt wat origineels!! De een koopt een mooi en duur horloge, de volgende een mooi sieraad en weer een ander laat zijn hoofd kaal scheren als teken van schoonheid. Ik zeg maar zo we zijn allemaal een afspiegeling van onze maatschappij!!! De tattoo is gezet bij Tattoo Lucky Seven in Assen, en deze Rene kan er met zijn medewerkster echt heel veel van. Hygiene staat voorop, maar ook het maken van iets moois is hun doel. Over 2 maanden volgt er een nacontrole, waarbij eventuele ''dingetjes''  bij gewerkt worden!! Ik ben dit tevreden met de ervaring en het resultaat!!
O ja, en mijn vrouw Hanneke kreeg haat lievelings vogeltje, het winterkoninkje,, op zeer kunstige wijze op haar bovenarm vereeuwigd !!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten