maandag 21 november 2016

Glorious Heroes Enfusion Live 2016 in 216 foto's

Ik heb Zondag avond genoten van een ontzettend mooi spektakel op vechtsport gebied in Groningen ten eerst door de prachtige sport die hier te zien was en ten tweede door de perfecte organisatie
Ik mocht foto's maken en dat heb ik naar harte lust kunnen doen en gedaan
Organisatie, en in het bijzonder Chris en Anton HARTELIJK BEDANKT en kijk allemaal maar mee naar de foto's die ik maakte van Glorious Heroes Enfusion Live 2016 in de Martiniplaza in Groningen The Netherlands!!

P.s Omdat ik met meerdere camera's werk staan de foto's soms iets door elkaar!!























































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten